Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul de recrutare organizat în data de 29.01.2018 de către Primăria municipiului Mediaş pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de șef birou la Biroul Juridic Contencios, Direcţia Administraţie Publică Locală
Având în vedere prevederile art. 40 alin(1) lit. a) şi art. 50 alin(2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Nr.crt.
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Funcţia publică
|
Instituţia
publică
|
Rezultatul selecţiei dosarelor
|
---|---|---|---|---|
1.
|
Sabău Carmen Georgeta
|
Șef birou
Biroul Juridic Contencios
|
Primăria Municipiului Mediaş
|
Admis
|
Candidata declarată admis va susține proba scrisă în data de 29.01.2018, ora 10,00 la sediul Primăriei municipiului Mediaş.
Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute pot formula contestație în termen de 24 de ore de la afişare, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor.