MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Anunt concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de inspector clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Evidență Patrimoniu și Spații cu Altă Destinație – Direcția Dezvoltare Urbană din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaș

A N U N Ţ

Anunt concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de inspector clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Evidență Patrimoniu și Spații cu Altă Destinație – Direcția Dezvoltare Urbană din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaș

           Primăria Municipiului Mediaș organizează în data de 10.05.2022, ora 10:00, concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de inspector clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Evidență Patrimoniu și Spații cu Altă Destinație – Direcția Dezvoltare Urbană din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaș.

     Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, str. Piața Corneliu  Coposu  nr. 3.

     Probele stabilite pentru concurs sunt:

  • Selecția dosarelor se va face în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
  • Proba scrisă se va desfășura în data de 10.05.2022 ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr.3. Mediaș;
  • Interviul se susține în termen de  maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr.3. Mediaș;       

       Condițiile generale: candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.465 alin.1 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

       Condiții specifice pentru postul de inspector clasa I, gradul profesional asistent la Compartimentul Evidență Patrimoniu și Spații cu Altă Destinație – Direcția Dezvoltare Urbană din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaș:

-  studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul  Inginerie și management,

-  vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 1 an,

-  durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

        Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Municipiului Mediaș – Compartimentul Resurse Umane – Salarizare în  perioada 08.04.2022 - 27.04.2022.

         Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 alin.(1) din H.G.nr.611/2008, cu modificările și completările ulterioare:

- formular de înscriere ( model formular );

- curriculum vitae, model comun european;

- copia actului de identitate;

- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

- copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;

- copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

- cazierul judiciar;

- declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

        Atribuțiile prevăzute în fișa postului pentru funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional asistent la Compartimentul Evidență Patrimoniu și Spații cu Altă Destinație – Direcția Dezvoltare Urbană:

  1. Întocmește note de fundamentare, în scopul efectuării lucrărilor de întreținere și reparații a spațiilor ce aparțin Primăriei Municipiului Mediaș;
  2. Urmărește desfășurarea lucrărilor de reparații executate la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, efectuate de terți, confirmând situațiile de lucrări și imobilele aparținând Municipiului Mediaș;
  3. Ține evidența contractelor în derulare privind furnizarea, efectuarea lucrărilor la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, sau prestarea serviciilor cu caracter funcțional;
  4. Monitorizează starea fizică a imobilului – sediul Primăriei Municipiului Mediaș și propune soluții pentru menținerea în bună stare a clădirii;
  5. Întocmește procese verbale de recepție a lucrărilor efectuate la sediul Primăriei Municipiului Mediaș;
  6. Asigură condițiile necesare întreținerii reparațiilor și folosinței judicioase a imobilului inclusiv a instalațiilor la sediul Primăriei Municipiului Mediaș;
  7. Întocmește note de fundamentare pentru promovarea achizițiilor unor bunuri sau servicii în cadrul Direcției Dezvoltare Urbană și întocmește procesele verbale de recepție a acestora;
  8. Întocmește planul anual de achiziții publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului care se derulează prin capitolul 51.02., făcând propuneri pentru planul de investiții necesare imobilului, instalațiilor aferente și mijloacelor fixe aflate în administrare, urmărind realizarea lucrărilor respective;
  9. Asigură relația între furnizorii de utilități și instituția publică, corelând datele aflate în evidențele instituției și debitele și/sau creditele înregistrate la furnizori;
  10. Efectuează operațiunile economico - financiare care stau la baza înregistrărilor în contabilitate și le consemnează în momentul efectuării în documente justificative – documentele financiar contabile primare ( note de recepție, bonuri de consum și evidențiere în fișa de magazie, ordonanțări de plată );
  11. Predă toate documentele la Compartimentul Contabilitate – Direcția Economică și verifică lunar stocurile de materiale existente cu cele din evidența contabilă;
  12. Efectuează inventarierea generală a elementelor de activ și de pasiv, cel puțin o dată pe an, propunând scoaterea din inventar a bunurilor uzate conform dispozițiilor legale, asigurând gestiunea Primăriei Municipiului Mediaș;
  13. Ține evidență contabilă a stocurilor, cantitativ și valoric, în condițiile stabilite de reglementările legale, asigură existență stocurilor de siguranță necesare derulării activității și asigurării continuității acesteia;
  14. Ține evidența contractelor în derulare privind furnizarea sau prestarea serviciilor cu caracter funcțional, din sfera atribuțiilor enumerate mai sus.

 

Bibliografie:

     1.   Constituția României, republicată;

     2. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

     3.  Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     4. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

     5. Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice.

     6.Ordin nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

     7.Ordin nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile anexa nr.2 - Norme specifice de utilizare a documentelor financiar-contabile - Grupa a III-a Bunuri de natura stocurilor - ( conținut documente )


 

           Relații suplimentare se pot obține zilnic între orele  7:00 – 15:00 de la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare, telefon  0269/ 803812.