MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Concurs la Primaria Municipiului Medias pentru ocuparea functiei contractuale de conducere de Administrator public

Primăria Municipiului Mediaș  cu sediul în Mediaș, P-ța Corneliu Coposu, nr.3, organizează în perioada 25.04.2017 – 02.05.2017 concurs de recrutare pentru ocuparea funcției contractuale de conducere, vacante, de Administrator public din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaș.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art.3 al Regulamentului – cadru aprobat prin H.G. nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare:

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European şi domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris şi vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
  8. nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă   

    pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani.  

    Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs:

  1. studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă  în domeniul științe inginerești;
  2. vechime în specialitatea studiilor absolvite minim 10 ani;
  3. experiență în funcția de conducere minim 3 ani;
  4. experiență în administrația publică minim 5 ani;
  5. cunoștințe de operare calculator -  nivel mediu;
  6. capacitate de exprimare (vorbit, scris, citit)- nivel mediu  în cel puțin o limbă   de circulație internațională;
  7. aptitudini legate de procesul decizional, de organizare și coordonare, de analiză și sinteză, control și depistare  deficiențe, rezolvare operativă și eficientă a problemelor, capacitate de observație, capacitate relațională, de consiliere şi îndrumare, gândire logică şi clară, capacitate de adaptare, capacitate de gestionare eficientă a resurselor alocate.    

    Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:

    a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

    b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

     

    c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

    d) copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverințele  care atestă vechimea în muncă, în meserie și/ sau în specialitatea studiilor;

    e) cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care 

    să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

    f) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

    g) curriculum vitae.

    Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

    Candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

    Actele prevăzute la lit. b)-d) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

    Dosarele de înscriere la concurs  se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării concursului la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare, camera 4, etajul 3, din cadrul Primăriei  Municipiului Mediaș. 

    Concursul de recrutare pentru ocuparea  funcției contractuale de conducere, vacante, de administrator public va avea loc la Primăria Municipiului Mediaș, P-ța Corneliu Coposu, nr.3,  și constă  în trei etape succesive, după cum urmează:

  1. selecția dosarelor de înscriere;
  2. proba scrisă;
  3. interviul.

Calendarul de desfășurare a concursului :

  • Data limită și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:13.04.2017 ora 15,00
  • Selecția dosarelor de înscriere:18.04.2017 ora 10,00
  • Afișare rezultate selecție dosare: 18.04.2017 ora 15,00
  • Data și ora limită pentru depunere contestații rezultate selecție dosare:19.04.2017 ora 15,00
  • Afișare rezultate contestații selecție dosare : 20.04.2017  ora 15,00
  • Data desfășurării probei scrise: 25.04.2017 ora 10,00
  • Afișare rezultate proba scrisă: 25.04.2017 ora 15,00
  • Data  și ora limită pentru depunere contestații probă scrisă: 26.04.2017 ora 15,00
  • Afișare rezultate contestații proba scrisă : 27.04.2017 ora 15,00
  • Data desfășurării  interviului: 02.05.2017 ora 10,00
  • Afișare rezultate interviu: 02.05.2017 ora 15,00
  • Data  și ora limită pentru depunere contestații  interviu: 03.05.2017 ora 15,00
  • Afișare rezultate contestații interviu: 04.05.2017 ora 15,00
  • Afișare rezultate finale 05.05.2017.

Relații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Resurse Umane - Salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș, telefon 0269/803812, cam.4, etaj 3, de luni până joi între orele 7,00 -15,30; vineri între orele 7,00 -13,00.                                                                   

                                                                    

           PRIMAR            

ROMAN GHEORGHE

 

Concurs afișat la data de 31.03.2017 la afișierul instituției și pe pagina de Internet www.primariamedias.ro

 

 

BIBLIOGRAFIE

 

Pentru concursul de recrutare în vederea ocupării funcției contractuale de conducere, de administrator public

 

 

  1. Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările

    și completările ulterioare;

     

  2. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

     

  3. H.G.nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din <LLNK 12016    98 10 201   0 17>Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

 

  1. H.G.nr.907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

     

  2. H.G.nr.363/2010 privind aprobarea standardelor de cost pentru obiective de investiții finanțate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

     

  3. H.G. nr.273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepție a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare;

     

  4. Legea nr.51/2006 serviciilor comunitare de utilități publice, cu modificările și completările ulterioare;

     

  5. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, cu modificările și completările ulterioare;

     

  6. Legea nr.213/1998 privind  proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare;

     

  7. O.U.G. nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, cu modificările și completările ulterioa                

                                                     

                                                                                                                                                                                                                                 PRIMAR            

                                                                                                                                                                                                                       ROMAN GHEORGHE