MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Examen de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș în data de 21.05.2019

În baza prevederilor Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici (r2), cu modificările și completările ulterioare, respectiv ale H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, Primăria Municipiului Mediaș organizează examen pentru promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, pentru funcționarii publici care îndeplinesc condițiile de promovare, proba scrisă desfășurându-se în data de 21.05.2019, ora 10:00, iar interviul în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.
         
Condițiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional sunt cele prevăzute la art.65 alin.2 din Legea nr.188/1999 (r2), privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, respective:
 
  •  să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  •  să fi obţinut cel puţin calificativul «bine» la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani în care funcţionarul public s-a aflat în activitate;
  •  să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii nr.188/1999 (r2), privind Statutul funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare
Dosarele se depun în termen de 20 zile de la data afișării prezentului anunț, în perioada 19.04.2019 – 08.05.2019 la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Direcției Economice a Primăriei Municipiului Mediaș.
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă următoarele documente, conform art.127 din H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare:
 
  • copie după carnetul de muncă sau adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care promovează;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani în care funcţionarul public s-a aflat în activitate;
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr.3 la H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare.
           Relații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș,  telefon  0269/ 803812, cam.4, etaj.3, de luni până joi între orele  7:00 – 15:30; vineri 7:00 – 13:00.

 

B I B L I O G R A F I E
privind examenul de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș

Bibliografie comună:

  1. Constituția României, actualizată;
  2. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată;

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de consilier gradul profesional superior – Compartimentul Registrul Agricol, Direcția Administrație Publică Locală:

  1. Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  2. Legea nr.145/2014, pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, cu modificările şi completările ulterioare.
  3. Ordonanţa Guvernului nr.28/2008 privind Registrul Agricol, cu modificările şi completările ulterioare.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional principal – Compartimentul Centrul De Informare Cetățeni, Direcția Administrație Publică Locală:

  1. Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  2. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare.
  3. Ordonanţa Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional principal – Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:

  1. Legea nr. 119/1996  cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărâre nr.64/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă, cu  modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanță nr.41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional superior – Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:

  1. Legea nr. 119/1996  cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărâre nr.64/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice cu privire la aplicarea unitară a dispozițiilor în materie de stare civilă, cu  modificările și completările ulterioare;
  3. Ordonanță nr.41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrativă a numelor persoanelor, cu modificările și completările ulterioare

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional principal – Compartimentul Contabilitate, Direcția Economică:

  1. Legea nr.273/2006 privind finanțele publice, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr.82/1991 contabilității, republicată, cu  modificările și completările ulterioare; 

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional principal – Compartimentul Transport - Energetic, Direcția Tehnică:

  1. Legea nr.38/2003 privind transportul în regim de taxi și închiriere, cu  modificările și completările ulterioare;

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de consilier juridic gradul profesional principal – Biroul Achiziții Publice, Direcția Tehnică:

  1. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu  modificările și completările ulterioare:

    Cap.I – Dispoziții generale

    Secțiunea 1 – Obiect, scop și principia

    Secțiunea 2 – Definiții

    Secțiunea 3 – Autorități contractante

    Secțiunea 4 – Domeniu de aplicare

    Cap.II – Reguli generale de participare și desfășurare a procedurilor de atribuire

    Secțiunea 1 – Operatorii economici

    Secțiunea 2 – Contracte rezervate

    Secțiunea 3 – Confidențialitate

    Secțiunea 4 – Reguli de evitare a conflictului de interese

    Cap.III – Modalități de atribuire

    Cap.IV – Organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire

    Cap.V – Executarea contractului de achiziție publică/acordului-cadru

    Cap.VI – Cazuri specific de încetare a contractului de achiziție publică

    Cap.VII – Contravenții și sancțiuni

    Cap.VIII – Dispoziții tranzitorii și finale

  2. Hotărâre Guvernului nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuierea contractului de achiziție publică/acordului – cadru din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice,cu modificările și completările ulterioare ;
  3. Legea nr.101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de comcesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și pentru organizarea și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor:

    Cap.I – Dispoziții generale

    Cap.III – Contestația formulate pec ale administrativ-jurisdicțională

    Cap.IV – Calea de atac împotriva deciziilor Consiliului