MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Examen de promovare la Primăria Municipiului Mediaș în data de 27.03.2018

Anunţ privind examenul de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș

În baza prevederilor Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2), cu modificările și completările ulterioare, respectiv ale H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, Primăria Municipiului Mediaș organizează examen pentru promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, pentru funcționarii publici care îndeplinesc condițiile de promovare, proba scrisă desfășurându-se în data de 27.03.2018, ora 10:00 iar interviul în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.

Condițiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional sunt cele prevăzute la art.65 alin.2 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2),  cu modificările și completările ulterioare:

  • să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
  • să fi obținut cel puțin calificativul ″bine″ la evaluarea anuală a performanțelor individuale în ultimii 2 ani calendaristici;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2), cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele se depun în termen de 20 zile de la data afișării prezentului anunț, în perioada 26.02.2018 – 19.03.2018 la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Direcției Economice a Primăriei Municipiului Mediaș.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă următoarele documente, conform art.127 din H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare:

  • copie după carnetul de muncă sau adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care promovează;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr.3 la H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare.

Relații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș,  telefon  0269/ 803812, cam.4, etaj.3, de luni până joi între orele  7:00 – 15:30; vineri 7:00 – 13:00.

 

B I B L I O G R A F I E

privind examenul de promovare în grad profesional a funcționarilor publici din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș

Bibliografie comună:

     1.     Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;

     2.     Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional superior – Compartimentul Spațiul Locativ, Direcția Patrimoniu:

  1. Legea nr.114/1996 privind locuințele, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr.112/1995 pentru reglementarea situației juridice a unor imobile cu destinația de locuințe, trecute în proprietatea statului, actualizată.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional superior – Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:

  1. Ordonanță de urgență nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărâre nr.1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor legale privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, cu  modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, cu modificările și completările ulterioare.

Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector gradul profesional principal – Compartimentul Informatică, Direcția Economică:

  1. Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărâre Guvernului nr.195/2010 privind aprobarea Strategiei naționale ,,e-Româniaʼʼ;
  3. Titlul II - Transparența în administrarea informațiilor și serviciilor publice prin mijloace electronice din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare.

P R I M A R,

ROMAN GHEORGHE

 

Data: 26/02/2018