MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Examen organizat în data de 18.12.2018 - proba scrisă, pentru promovarea în gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaş

A N U N Ţ
privind examenul organizat în data de 18.12.2018 - proba scrisă,  pentru promovarea în  gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaş
 
 
          În baza prevederilor Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2), cu modificările și completările ulterioare, respectiv ale H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare, Primăria Municipiului Mediaș organizează examen pentru promovare în gradul profesional imediat superior celui deținut, pentru funcționarii publici care îndeplinesc condițiile de promovare, proba scrisă desfășurându-se în data de 18.12.2018, ora 10:00, iar interviul în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data probei scrise.
          Condițiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional sunt cele prevăzute la art.65 alin.(2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2),  cu modificările și completările ulterioare:
  • să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
  • să fi obținut cel puțin calificativul ″bine″ la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, (r2), cu modificările și completările ulterioare.
    Dosarele se depun în termen de 20 zile de la data afișării prezentului anunț, în perioada 16.11.2018 – 05.12.2018 la Compartimentul Resurse Umane – Salarizare, Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș.
    Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă următoarele documente, conform art.127 din H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare:
  • copie după carnetul de muncă sau adeverință eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care promovează;
  • copii de pe rapoartele de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
  • formularul de înscriere prevăzut în anexa nr.3 la H.G. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici cu modificările și completările ulterioare.
           Relații suplimentare se pot obține de la Compartimentul Resurse Umane - Salarizare, Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș,  telefon  0269/ 803812, cam.4, etaj.3, de luni până joi între orele  7:00 – 15:30; vineri între orele  7.00 - 13.00
 
B I B L I O G R A F I E

pentru examenul organizat în data de 18.12.2018 - proba scrisă,  pentru promovarea în  gradul profesional imediat superior celui deținut de funcționarii publici din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Mediaş

 

I.  Bibliografie pentru funcția publică de execuție de inspector, gradul profesional
     principal la Compartimentul Disciplina în Construcții – Serviciul Autorizări și
     Disciplina în Construcții, Direcția Arhitect Șef:
  1. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată;
  3. Constituția României, republicată;
  4. Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării construcțiilor și unele măsuri pentru realizarea locuințelor, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu  modificările și completările ulterioare

 

II.  Bibliografie pentru funcția publică de execuție de consilier juridic, gradul profesional   
      principal la Biroul Juridic Contencios, Direcția Administrație Publică Locală:
  1. Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcționarilor publici, republicată;
  3. Constituția României, republicată;
  4. Legea  nr.10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr.287/2009 privind Codul civil, republicată, cu  modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr.134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu  modificările și completările ulterioare.