Având în vedere prevederile art. 40 alin.(1) lit. a şi art. 50 alin.(2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Nr.
crt.
|
Numele şi prenumele candidatului/
Funcția publică
|
Rezultatul selecției dosarului
Admis/Respins
|
Motivul respingerii dosarului
|
---|---|---|---|
1.
|
Cherteș Claudia Maria
Inspector, clasa I gradul profesional asistent
Biroul Administrație Publică - Direcția Administrație Publică Locală
|
Admis
|
Nu este cazul
|
- Candidatul declarat ″admis″ va susține proba scrisă în data de 22.01.2019, ora 10,00 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr.3.
- Candidatul nemulțumit de rezultatul obținut poate formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor, doamna Costea Monica, Compartimentul Resurse Umane Salarizare.
- Afișat astăzi 11.01.2019, ora 12,00 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș .
Secretar comisie de concurs,
Bicu Cristina