Având în vedere prevederile art.40 alin.(1) lit. a) şi art.50 alin.(1, 2) din H.G. nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Nr. crt. |
Numărul de înregistare atribuit dosarului de înscriere la examen |
Funcția publică |
Instituția Publică/structura |
Rezultatul selecției dosarelor |
Motivul respingerii dosarului |
---|---|---|---|---|---|
1. |
ID 17824/10.10.2023 |
Director executiv gradul II |
Primăria Municipiului Mediaş Direcția Administrație Publică Locală |
Admis |
- |
Candidaţii declaraţi ,,Admis’’ vor susţine proba scrisă în data de 30.10.2023, ora 1015 la sediul Primăriei Municipiului Mediaş.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor, conform art. 63 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Contestațiile se depun la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor doamna Duma Ofelia Simona, inspector, clasa I, gradul profesional principal, Serviciul Resurse Umane-Salarizare.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, se realizează folosindu-se numărul de înregistare atribuit dosarului de înscriere la concurs pentru fiecare candidat, conform art.671 din H.G. nr.611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Afişat astăzi, 19.10.2023 ora 1000 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș și pe site-ul www.primariamedias.ro.