ANUNȚ Primăria Municipiului Mediaș organizează examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare
În conformitate cu prevederile art. 68-78 din H.G. nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltareacarierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Primăria Municipiului Mediaș organizează la sediul instituției din Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr. 3, examen de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare pentru următoarele funcții contractuale de execuției:
Nr. crt |
Funcția contractuală |
Grad/treaptă profesională deținută |
Gradul imediat superior |
Structura funcțională |
1. |
Inspector de specialitate (S) |
Gradul I |
Gradul IA |
Direcția pentru Cultură Compartimentul Relații Publice |
2. |
Inspector de specialitate (S) |
Gradul II |
Gradul I |
Direcția pentru Cultură Compartimentul Comunicare |
3. |
Inspector de specialitate (S) |
Gradul I |
Gradul IA |
Direcția pentru Cultură Compartimentul Învațământ |
4. |
Muncitor (G) |
Treapta III |
Treapta II |
Direcția de Administrare a Domeniului Public Serviciul Administrare și Întreținere Spații Verzi |
Condițiile de participare la examenul de promovare a personalului contractual în grade sau trepte profesionale imediat superioare sunt cele prevăzute la art. 72, alin (2) din HG nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
a) să aibă cel puțin 3 ani vechime în gradul profesional al funcției contractuale din care promovează;
b) să fi obținut calificativul «foarte bine» la evaluarea performanțelor profesionale individuale cel puțin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.
Dosarul de examen trebuie să conțină următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs ( formularul de înscriere se poate obține de la secretarul comisiei de concurs, Serviciul Resurse Umane-Salarizare, cam.3, et.3);
b) adeverință eliberată de angajator din care să reiasă vechimea în gradul sau treapta profesională din care promovează;
c) copii ale rapoartelor de evaluare a performanțelor profesionale individuale din ultimii 3 ani în care acesta s-a aflat în activitate.
* Conform Regulamentului (UE) nr.679/2016 - privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal coroborat cu art.57 din Regulamentului-cadru aprobat prin H.G. nr.1336/2022 fiecărui candidat i se va atribui un cod numeric pentru identificare la depunerea dosarului de înscriere la concurs pentru a se identifica în listele care conțin afişarea rezultatelor.
Examenul se va desfășura la sediul Primăriei Municipiului Mediaș, Piața Corneliu Coposu nr. 3, conform următorului calendar:
Termenul de depunere a dosarelor de înscriere este de 5 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv 14.08.2025-21.08.2025 ora 1500 la Serviciul Resurse Umane-Salarizare;
Selecția dosarelor de înscriere se va face în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, respectiv 25.08.2025;
- Pentru funcțiile contractuale de inspector de specialitate pentru care este prevăzut un nivel de studii superioare, examenul de promovare constă în susținerea unei probe scrise pe baza bibliografiei și a tematicii.
Data probei scrisă în data de 29.08.2025 ora 0900 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș;
Interviul se susține într-un termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei Municipiului Mediaș.
- Pentru funcția contractuală de muncitor calificat examenul de promovare constă în susținerea unei probe practice în vederea desfășurării lucrărilor de amenajare și întreținere a spațiilor verzi, care constă în realizarea a 5-7 probe practice.
Data probei practice: în data de 29.08.2025 ora 1100 str. C–tin Brăncoveanu, nr.21, Mediaș, Jud. Sibiu.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediul instituției şi pe pagina de internet www.primariamedias.ro, secțiunea Știri și Anunțuri - Locuri de muncă, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei şi conține atât punctajul obţinut, cât şi menţiunea "Admis" sau "Respins", după caz.
Candidații nemulțumiți de rezultatul obținut au posibilitatea să depună contestație în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor.
*Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi „Admis” la etapa precedentă.
Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul Resurse Umane – Salarizare din cadrul Primăriei Municipiului Mediaș, telefon 0269/803812, et.3, cam.11, email: personal@primariamedias.ro.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele concursului, precum și afișarea rezultatelor finale ale concursului se realizează folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecărui candidat.
Bibliografia şi tematica:
- Inspector de specialitate- compartiment Relații Publice:
- Legea nr.544/2001 – privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Capitolul II – Organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public;
Capitolul III – Sancțiuni.
- O.U.G nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica:
Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia;
Capitolul IV – Încadrarea și promovarea personalului contractual;
Capitolul V - Managementul personalului contractual din Administraţia Publică și gestiunea raporturilor juridice.
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică , cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Capitolul II - Proceduri privind participarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite la procesul de elaborare a actelor normative şi la procesul de luare a deciziilor
- Inspector de specialitate- compartiment Comunicare:
- Legea nr.544/2001 – privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Capitolul II – Organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public;
Capitolul III – Sancțiuni.
- O.U.G nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica:
Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia;
Capitolul IV – Încadrarea și promovarea personalului contractual;
Capitolul V - Managementul personalului contractual din Administraţia Publică și gestiunea raporturilor juridice.
- LEGE nr. 190 din 18 iulie 2018-privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
cu tematica:
Capitolul II - Reguli speciale privind prelucrarea unor categorii de date cu caracter personal;
Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia;
Capitolul IV Responsabilul cu protecţia datelor;
3. Inspector de specialitate- compartiment Învățământ:
- Legea nr.544/2001 – privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Capitolul II – Organizarea și asigurarea accesului la informațiile de interes public;
Capitolul III – Sancțiuni.
- O.U.G nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Titlul III – Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
Capitolul III – Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia;
Capitolul IV Responsabilul cu protecţia datelor;
Capitolul V - Managementul personalului contractual din Administraţia Publică și gestiunea raporturilor juridice.
- Legea nr. 198/2003 învăţământului preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare;
cu tematica:
Capitolul II Formele de organizare a învăţământului preuniversitar;
Capitolul III Reţeaua şcolară din învăţământul preuniversitar.
Afișat în data de 14.08.2025, la sediul instituției, pe pagina de internet www.primariamedias.ro/Știri și anunțuri/Locuri de muncă