MUNICIPIUL MEDIAŞ
portalul oficial al municipiului

Dezbatere publica privind organizarea concursului între asociațiile de proprietari/locatari sub genericul „Împreună facem Mediașul mai frumos!“

ANUNȚ

În conformitate cu dispozițiile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată și ale Regulamentului de organizare și funcționare al Consiliului Local Mediaș,

Primarul Municipiului Mediaș aduce la cunoștință faptul că a inițiat proiectul de hotărâre privind organizarea concursului între asociațiile de proprietari/locatari sub genericul „Împreună facem Mediașul mai frumos!“, care se va desfășura în perioada iunie – iulie 2021 și aprobarea de alocare de fonduri în vederea premierii asociațiilor de proprietari/locatari participante, care urmează a fi supus spre dezbatere și aprobare Consiliului Local al Municipiului Mediaș.

Persoanele fizice și juridice interesate, precum și asociațiile de proprietari/locatari, pot depune în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare, cu privire la proiectul menționat, pe adresa de email primaria@primariamedias.ro sau la sediul Centrului de Informare pentru Cetățeni, până la data de 14 mai 2021. Conținutul proiectului de hotărâre, precum și raportul de specialitate, însoțesc acest anunț.

Proiectul de hotărâre supus dezbaterii poate fi consultat pe site-ul municipalității – www.primariamedias.ro, la secțiunea Primăria-Știri și anunțuri-Dezbateri publice.

REFERAT APROBARE

RAPORT DE SPECIALITATE CONCURS ASOCIATII LOCATARI

PROIECT HCL