Având în vedere contextul actual generat de evoluția situației epidemiologice , determinată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, nu se vor depune cereri de prelungire a contractelor de închiriere decât în cazul modificărilor survenite în datele personale ale chiriașului ( cartea de identitate , talonul mașinii, contract de vânzare cumpărare , certificat de moștenitor etc.).
În această situație cererea se depune online pe adresa de email patrimoniu@primăriamediaș.ro și poate fi descărcată de pe site-ul Primăriei mun. Mediaș - wwwprimariamedias.ro - Informații publice - Formulare și acte necesare - Patrimoniu - Formulare cereri evidență Patrimoniu - poziția 8 și 9.
Conform H.C.L. Mediaș nr.317/2020 și H.C.L. Mediaș nr.318/2020 vă informăm că termenul de închiriere a terenurilor aparținând domeniului public al municipiului Mediaș , pe care sunt amplasate garaje, copertine auto, precum și pentru locurile de parcare la domiciliu s-a prelungit până la data de 31.12.2022.
Actele adiționale pot fi semnate de către chiriași la Centrul de Informare Cetăţeni din incinta Primăriei municipiului Mediaș, P-ța Corneliu Coposu,nr. 3, în baza Cărții de Identitate , după data de 31.03.2021, respectând un program, care va fi comunicat ulterior.