Având în vedere prevederile art.36 alin.(1) din HG nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, comisia de concurs comunică următoarele rezultate în urma selecţiei dosarelor de înscriere la concurs:
Nr. Crt |
Cod numeric pentru identificare |
Funcţia / gradul pentru care candidează |
Rezultatul selecţiei dosarului |
Motivul respingerii dosarului |
1 |
2469 |
Șef serviciu gradul II |
ADMIS |
- |
- Candidatul declarat ,,admis” va susține proba scrisă în data de 23.02.2024 ora 1000 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș din strada Piaţa Corneliu Coposu, nr.3.
- Afişat astăzi 20.02.2024 ora 1200 la sediul Primăriei Municipiului Mediaş și pe pagina de internet www.primariamedias.ro
Secretar comisie de concurs,
Oprea Monica